Kur'an'a Göre Cariyelere Tecavüz Serbesttir!

Hadislerde cariyelere tecavüz etmenin serbest olduğundan bahsetmiştim,tabi ki reformcu Müslümanlar hadisleri kabul etmezler,ben de Kur'an'dan ayetler vermek istedim;


Mearic:29=Onlar, mahrem yerlerini koruyan kimselerdir.


Mearic:30=Ancak eşleri, yahut sahip oldukları cariyeleri başka. Çünkü onlar (eşleri ve cariyeleri ile olan ilişkileri konusunda) kınanmazlar.


Müminlerden bahsediliyor burada,onlar mahrem yerlerini eşleri ve cariyeleri dışında herkesten korurlar diyor.


Cariyeler eşlerden ayrı sayılıyorlar,yani eşlere dahil değiller.Cariyelerle evlenmeden ilişkiye girebilecekleri açıkça belirtiliyor.


Şimdi çıkıp derler ki ''orada tecavüz edebilecekleri yazmıyor evlenmeden ilişkiye girebilecekleri yazıyor''.Tabi ki böyle bir savunmanın oldukça zorlama olduğu aşikar.Özellikle şu tür ayetler varken;


Ahzab:50=Mehirlerini verdiğin eşlerini, Allah'ın sana ganimet olarak verdiği cariyeleri, seninle beraber hicret eden amcanın kızlarını, halalarının kızlarını, dayının kızlarını, teyzelerinin kızlarını ve Peygamber nikahlanmayı dilediği takdirde müminlerden ayrı, sırf sana mahsus olmak üzere kendisinin mehrini Peygambere hibe eden mümin kadını almanı helal kılmışızdır. Bir zorluğa uğramaman için; müminlerin eşleri ve cariyeleri hakkında onların üzerine neyi farz kılmış olduğumuzu bildirmiştik. Allah bağışlayandır, merhamet edendir.


Örneğin bu ayette insana,düşünün insanlara ''ganimet'' deniyor,bu kadar aşağılanabilir mi bir insan?Elbette yaratan,kulları üzerinde her türlü hakka sahiptir,yaratılan oyuncak yaratan oyuncu,istediği gibi oynar.


Kur'an'a göre cariyeler maldır,değersizdir,zina ettiği zaman bile hür kadına uygulanan cezanın yarısı uygulanır,aşağılamanın derecesi yok,her yönden aşağılanıyor zavallı cariyeler.Hür kadınlar da öyle zaten,her yönden aşağılanırlar.Ne var ki o kadar zavallıdırlar ki gurur verir onlara Tanrı'nın aşağılaması,beyinleri böyle köreltilmiştir işte.


Sonuç olarak cariyelere tecavüz edilebileceğini,cinsel ilişkide cariyelerin seçim şansı olmadığını Kur'an'ın kendisi açıkça ifade ediyor.