Zekeriya Butrus Kimdir?

 ZEKERİYA BUTRUS KİMDİR?

Güney Kıbrıs'tan yayın yapan Kanalhayat(ECTV)'de İslam'ın gerçek yüzünü kaynaklarıyla ortaya seren Mısırlı Kıpti bir papazdır.Kendisi Kanalhayat televizyonunda ''İmana Dair Sorular'' isimli programda yer almaktadır.

Müslümankende takip ederdim programlarını ama dinden çıkmamın nedeni o değil.İddiaları ve kaynakları harika.İzlediğim çoğu bölümde İslam alimlerine ''sorularımı cevaplamanızı bekliyorum'' diye düello tekliflerinde bulundğunu gördüm.Yani iddialerı sağlam temelli,kaçmıyor.

Neyse amacım O'nun reklamını yapmak değil.Videoları Kanalhayat Televizyonu'nun sitesinde bulup indirdim ve Youtube'ye upload ettim.Her bölümü bulamadım ama bulduğum bölümlerde çok şey anlatıyor ve şimdi bloğumda paylaşmak istedim.Kur'an'ın hatalarını bir de arapçası iyi olan birinden duymanızıda.

Dediğim gibi amacım reklamını yapmak değil,o güzel videolar için hem buradan teşekkür ediyim Zekeriya Hocam'a hem de kaynak belirtmiş oluyum dedim.